Subject: Re: ITIS
From: Ann-Charlotte Backlund <[log in to unmask]>
Date:Mon, 25 Oct 1999 17:36:12 +0200

På Östrabogymnasiet i Uddevalla har vi  ITIS-projekt och arbetslag som heter
Den naturliga länken och Virtue, och där ingår jag som är
gymnasiebibliotekarie. Mycket rudimentär information finner du på
http://www.ostrabo.uddevalla.se/bib/
Jag sökte också uppdraget som handledare men det gick inte för sig!