Subject: Re: Kvinnors nätverk
From: Chris Henning <[log in to unmask]>
Date:Mon, 25 Oct 1999 15:47:53 +0200

 -
,
;
>fax: 0411-121 10

Ja, i alla fall denna bok
Titel:         Kvinnliga nätverk : ett sätt att utvecklas på jobbet
Författare:    Lann Carin (sammanst).
Ort/förlag:    Stockholm, Bromberg, 1996. 145 s.
ISBN:          91-7608-711-5
Nyckelord:     KVINNOR, ARBETSLIV, NÄTVERK, ADRESSER

Chris Henning
Svenska Kommunförbundets bibliotek