Subject: ITIS
From: Maj Eriksson <[log in to unmask]>
Date:Mon, 25 Oct 1999 14:21:49 +0200

Jag skulle vilja veta om det finns bibliotekarier ute i vårt avlånga
land som har fått
tagit del eller kommer att få ta del av ITIS-satsningen. Det finns
kanske till och med
bibliotekarier som är ITIS-handledare. Den nationella satsningen på IT i
skolan är ett
skolutvecklingsprojekt, som består av flera olika delar bl.a
kompetensutveckling. Kom med era tips på bra exempel till mig.

Hälsningar
Maj Eriksson
Bibliotekskonsulent och styrelseledamot Bibliotekarieförbundet
Jämtlands läns bibliotek
tel 063-14 30 48
mobil 070-319 30 48
e-post [log in to unmask]