SV: Distanskurs: Pedagogik för biblioteka rier, 10 poäng

"Huss Eva (NTS)" <[log in to unmask]>

Fri, 1 Oct 1999 09:07:14 +0200

text/plain

Det går inte att komma åt sidan just nu.

Jag skulle vilja veta, hur kursen är upplagd i almanackan. När sker besöken
i Borås?
Hur anmäler jag mig?

Med vänliga hälsningar

Eva Huss

Sjukhusbibliotekarie vid Norrtälje sjukhus