Subject: Re: SV: Statistiskt nyhetsbrev
From: Mikael Johansson <[log in to unmask]>
Date:Sun, 29 Aug 1999 02:17:22 +0200

Snälla snälla!  När ni svarar på ett inlägg till listan, ta då inte med hela
det inlägg ni svarar på i ert svar. Undvik alltså att låta "originaltexten"
ligga kvar i svaret som citerad text. Det blir så mycket onödig text som man
måste "scrolla" igenom (ibland vet man ju inte om svaret kommer före eller
efter det citerade). Undantag är givetvis om det citerade origanlinlägget
behövs för att förstå ett svar, ett resonemang etc. Typ dessa:

> Snälla låt oss slippa detta i fportsättningen

> Ta en lite kurs i hur ni använder er epost för bästa funktion. Jag har nu
> fått dussintals med fullkomligt ointressanta medelanden...

Som sagt...

mvh,
Mikael Johansson
IT-samordnare