Subject: Re: SV: Statistiskt nyhetsbrev
From: Håkan Axelsson <[log in to unmask]>
Date:Fri, 27 Aug 1999 14:19:40 +0200

Snälla snälla svara inte till listan när ni vi ll stå på sändlistan för
SCBs nyhetsbrev. Tänk om SÄPO lyssnar på denna lista så kanske ni blir
registrerade som stistikfrikar och farliga. Nej allvarligt. Ta en lite kurs
i hur ni använder er epost för bästa funktion. Jag har nu fått dussintals
med fullkomligt ointressanta medelanden om att den ena eller andra skall
vara mend på den ena eller andra listan.

Mina erfarenheter av listservers är att detta svarande till hela listan är
ett vanligt argument för att folk slutar läsa listservern.

Snälla låt oss slippa detta i fportsättningen

Håkan Axelsson
Arkivchef.  Näringslivsarkiv i Norrland - NIN, Härnösand
www.nin.nu