Subject: SV: Re: mått på personalstyrkans storle k
From: Schmidt Anders <[log in to unmask]>
Date:Fri, 20 Aug 1999 09:11:26 +0200

        Jag tycker att det är irriterande att det uppenbarligen i vissa
frågor är mycket svårt att föra en seriös debatt på den här listan. Peter
Berry ställde en seriös fråga och har nästan bara fått tramsiga humorfria
svar. Skall vi behöva genomlida ännu en debatt av den karaktär som vi hade i
våras när någon utanför yrket hade fräckheten att ifrågasätta vår yrkesroll.

        Anders Schmidt
        Informationsavdelningen
        Lunds universitetsbibliotek
        UB 1