Subject: Re: skönlitterär textil
From: Kari Gulbraar <[log in to unmask]>
Date:Fri, 20 Aug 1999 14:28:12 +0200

Den norske forfatteren Oskar Braaten skrev både romaner og skuespill med
motiv fra tekstilindustrien langs Akerselva i Oslo.
http://go.sol.no/go/a/6?http://www.dagbladet.no/kontekst/7105.html

Kari Gulbraar

===== Original Message from BIBLIST - Topics in Nordic research library user
services <[log in to unmask]> at 20.08.99 13:25