Subject: Re: Digitaliseringsprojekt
From: Pia Leth <[log in to unmask]>
Date:Mon, 9 Aug 1999 14:46:12 +0200

Kristina Berg,
har varit på semester och svarar alltså först nu. KB har ett
digitaliseringsprojekt som borde vara med. Adressen är:
http://www.kb.se/bus/svenskt.htm. Den bästa kontaktpersonen är Lillemor
Lundström, men hon har just börjat semester och kommer tillbaka 30 augusti.
Annars går det bra att fråga mig också, men projektet presenteras väldigt
bra på själva hemsidan tycker jag

vänligen

Pia Leth