SV: Var i bibeln?

Halvarsson Ingalill <[log in to unmask]>

Wed, 11 Aug 1999 16:02:47 +0200

text/plain

Bibeln är sökbar i Projekt Runeberg!
Svar
Predikaren 12:12
</cgi-bin/bible?language=Swedish&version=SV1917&passage=Predikaren+12:12&mat
chno=0>
Och för övrigt är utom detta att säga: Min son, låt varna dig! Ingen ände är
på det myckna bokskrivandet, och mycket studerande gör kroppen trött.