Subject: Re: Avdeln.chef LiUB
From: Agneta Lantz <[log in to unmask]>
Date:Fri, 2 Jul 1999 13:13:21 +0200

Som du vet har jag inte lämnat någon ansökan då jag förstått att Marianne
och övriga ledningsgruppen helst ser en extern kraft! Den utvecklingen vill
jag inte på något sätt förhindra. Det är säkert alltid nyttigt med nytt
blod i en organisation och kanske i synnerhet i rådande situation
(sammanslagningar till Campus Valla). Jag vill du skall veta att det är
dessa tankar som väglett mig till detta beslut.

Fortfarande är jag naturligtvis intresserad av arbetet som avdelningschef.
Det är mycket intressant och dessutom lärorikt.

Agneta

Agneta Lantz
Linköpings universitetsbibliotek
581 83 Linköping