Subject: Släkt och hävd bortskänkes!
From: Marie-Anne Condé <[log in to unmask]>
Date:Tue, 27 Jul 1999 15:51:10 +0200

I ett svagt ögonblick mottog jag tyvärr nedanstående donation av tidskriften
Släkt och Hävd av en förbindlig äldre herre, utan att närmare undersöka
bibliotekets hyllutrymmen och intresset på platsen.  Jag tror att
tidskriften skulle komma bättre till användning på något annat bibliotek och
skänker därför dessa nummer vidare mot fraktersättning. Tidskriften är
förpackad i prydliga buntar, märkta med nedanstående år och nummer:

1970:2-3 t o m 1978:3
1979:1/2 t o m 1983:3-4
1986:1 t o m 1991:3-4
1992:1 t o m 1996:3

Dessutom register till följande år:

1970-71, 1972-73, 1974-75, 1976-77, 1978-79, 1980-81, 1982-83, 1984-85,
1990-91, 1992-93.

Det vore bra om rubbet gick till en och samma adress. Glöm inte att uppge
organisationsnummer alt. personnummer (gäller privat personer) för vår
debitering av fraktkostnaderna!

Fortsatt skön sommar, önskas alla biblistare!

Marie-Anne Condé
Bibliotekarie vid
Institutet för Folklivsforskning
Villa Lusthusporten