Subject: virtuell design
From: christina tovoté <[log in to unmask]>
Date:Mon, 25 Jan 1999 16:55:42 +0100

Jag kastade för ett tag sedan ut en fråga om bra länkar som har med
virtuell design att göra. Har fått en del svar men man har också frågat
vad jag egentligen menar med frågan, om det är hjälp till egen
webbdesign av hemsidor eller produktutveckling eller vad.
Jag söker snarare tips på länkar till forskning kring detta växande
ämne. Men även viktiga förgrundsfigurer eller andra personer,
institutioner, grupperingar av olika slag, som man inte får glömma.
Christina Tovoté
Bibliotek/IT
Malmö högskola