Subject: citat
From: Ann Liljegren <[log in to unmask]>
Date:Fri, 22 Jan 1999 11:54:48 +0100

Vi har en låntagare som önskar få reda på det korrekta citatet. De uppgifter
han har lämnat är följande:

"Jag delar inte Din uppfattning men jag är beredd att strida till sista
blodsdroppen för Din rätt att framföra yttra/framföra den. Voltaire?"

Tacksam för hjälp

Ann Liljegren

------
Ann Liljegren
Sahlgrenska Universitetssjukhuset / Sahlgrenska
Kliniska centralbiblioteket
Blå stråket 5
413 45  GÖTEBORG
SWEDEN