Subject: Bonus Presskopia
From: "Remes, Marju" <[log in to unmask]>
Date:Thu, 21 Jan 1999 10:35:31 +0100

Hej

Har någon hört talas om BONUS PRESSKOPIA (tidigare Föreningen Presskopia).
Vi har fått ett formulär för redovisning av kopiering av redaktionellt
material för 1998. Ersättningens storlek avgörs av antal kopior. Jag har
talat med dem och försökt utreda om detta även gäller bibliotekets
kopiering. Har inte fått något bra svar. Finns det något annat bibliotek som
har råkat ut för detta och kan ge mig tips på hur man handskas med denna
fråga.
Hälsningar
Marju Remes Castell

Läkemedelsverket