Subject: SV: datorisera katalogen
From: Peter Schultz <[log in to unmask]>
Date:Thu, 14 Jan 1999 13:16:15 +0100

Hej Linda,

FileMaker Pro är ett utmärkt och billigt program att använda på ett litet
bibliotek för
olika typer av kataloger. Det finns en grupp för FileMaker Pro i arkiv,
bibliotek och museer
som har stor erfarenhet av av detta. Jag ser nu när jag skriver detta att
Carl-Axel Pettersson
har svarat också. Då är du i goda händer

hälsar
Peter Schultz
Bibliotekarie/Librarian

Fotografibiblioteket/The Photography Library
Moderna Museet, Box 16382, SE 103 27 Stockholm, Sweden
Tel +46 8 5195 5224/5215
Fax +46 8 5195 5225
E-mail: [log in to unmask]
E-mail: [log in to unmask]