Subject: datorisera katalogen
From: linda köling <[log in to unmask]>
Date:Thu, 14 Jan 1999 12:47:55 +0100

Hej, jag heter Linda och arbetar på gymnasiebiblitek. Nu står jag i begrepp
att datorisera vår kortkatalog. Undrar om någon har tips på bra program att
använda sig av? Biblioteket är inte alltför stort så dom stora programmen,
typ Btj 2000 och dyl., är inte riktigt aktuella. Tacksam för tips och förslag!
Mvh linda :-)