Subject: Röde Orm
From: Andreasson Birgitta <[log in to unmask]>
Date:Wed, 2 Dec 1998 16:58:10 +0100

I Frans G. Bengtssons roman Röde Orm finns ett avsnitt som handlar om förra
milleniumskiftet, dvs år 999. Jag känner inte till den exakta handlingen,
men vill gärna läsa detta avsnitt. Var i romanen finns detta beskrivet?
Finns det någon som kan hjälpa mig med det?

Mvh
Birgitta Andréasson
Räddningsverkets skola Skövde
Box 96014