Subject: SV: Re: Betalnig med kort- Olika sorters kort?
From: Helena Klein <[log in to unmask]>
Date:Fri, 11 Dec 1998 08:29:04 +0100

Ett tillägg ang tid. svar om kortbetalning över nätet:
Vanliga betalkort som VISA, MasterCard etc. med månadsfaktura i
efterhand fungerar mkt bra. Det är i egenskap som privatperson
med de vanliga bankkortet kopplade till lönekonto som man ska
vara mer försiktig.
mvh
Helena Klein

>Det finns tydligen olika sorters kort - med och utan kredit.
Fungerar alla
>över internet? En gång i tiden (tidsuppfattning ā la internet)
gick det inte
>att betala med de så kallade "Elektron"-korten. Jag förstår
svaret nedan som
>att andra köpkort (ej kredit) går att använda.
> [...]
>ansvarig utan
En