Subject: Re: Betalnig med kort- Olika sorters kort?
From: John Kjellberg <[log in to unmask]>
Date:Thu, 10 Dec 1998 16:36:08 +0100

Det finns tydligen olika sorters kort - med och utan kredit. Fungerar alla
över internet? En gång i tiden (tidsuppfattning ā la internet) gick det inte
att betala med de så kallade "Elektron"-korten. Jag förstår svaret nedan som
att andra köpkort (ej kredit) går att använda.
Är det någon som vet?
John

John Kjellberg, bibliotekarie
Biblioteket