publik service

christina tovoté <[log in to unmask]>

Wed, 14 Oct 1998 10:26:19 +0200

text/plain

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med personer, som liksom jag är
ansvariga för den publika servicen på högskolebiblioteken. Har någon en
nedtecknad policy, innehåll, arbetsbeskrivning e dyl. för denna? Hur
mycket gör man för allmänheten? Marknadsföring? Liknande frågor skulle
jag vilja diskutera. Svara för allt i världen till mej och inte till
listan!

Christina Tovoté
Biblioteket
Malmö högskola