Subject: Ang Object Not Found
From: "Thomas Drugg, Östersund" <[log in to unmask]>
Date:Mon, 31 Aug 1998 08:38:02 +0200

Fre den 28 Aug 1998 skrev Carl-Henrik Berg:

> Missa inte denna höjdarlänk! Gå in på adress:
> http://www.z.lanbib.se/jamtlink.htm
> Scrolla ner till dess absoluta botten och klicka på:
> "Storsjöodjurets officiella hemsida"

Till Carl-Henrik Berg och alla läsare av ovanstående som inte förstår det
lustiga:

Detta var en trasig länk som ledde till felmeddelandet "Object not found"
eftersom odjurets hemsida flyttats till en annan adress.
Jag korrigerade dock detta i fredags, helt ovetande om C-H Bergs brev
till Biblist.
Eftersom de flesta läser detta på måndagen, är länken inte längre lustig
(tja, i alla fall inte på det vis som C-H Berg avsåg).

Hälsningar
Thomas Drugg,
Jämtlands Läns Bibliotek
831 80  Östersund