Subject: Re: NORDINFO EXPLOIT Workshop 2.9.98
From: Maria von Hertzen <[log in to unmask]>
Date:Mon, 6 Jul 1998 10:44:28 +0300

Hej Elisabet,

Hoppas du kom bra hem från Engeland. Vårt flyg var försenat redan vid
starten, så jag var hemma först kl 1 på natten. Kanske du rentav kom hem
tidigare!

Även om jag inte fick några kicks i Bath, var det väldigt trevligt att vara
i England igen, skulle kunna tänka mig att bo där några år...

Härmed vill jag dessutom högaktningsfullt meddela att jag gärna deltar i
NORDINFO EXPLOIT Workshop den 2.9.98.

Jag åker till landet på en dryg vecka i morgon, för att sedan igen jobba
några dagar. En splittrad semestertillvaro, hoppas att hösten går trots
mina korta semestersnuttar.

God fortsättning på sommaren, som är varmare här än i England!

Hilsen,
Maria
Maria von Hertzen

ARCADA -
Nylands svenska yrkeshögskola/Biblioteket
ARCADA - Polytechnic/Library

Ådstigen 3
FIN-00200 HELSINGFORS
Finland