Subject: Re: JOB VACANCY
From: Bjärbo, Margareta <[log in to unmask]>
Date:Thu, 13 Aug 1998 15:31:31 +0100

Hej Mia!

Det känns nästan som en personalig hälsning när man ser ett inlägg på
BIBLIST från en bekanting. Hoppas allt är väl med dig och Håkan.

Egentligen skriver jag inte för att vara social utan för att höra om SLS har
något system som passar in på våra krav. Vi kommer under hösten att mer
aktivt gå ut och leta, men när jag såg ditt namn tyckte jag att jag skulle
höra med dig. Grovt beskrivet har vi en stor mängd dokument, som idag är i
pdf-format, som ska indexeras och vara sökbara på vårt intranet. Man ska
alltså inte bara få fram information om ett dokument utan länkas till
pdf-filen.

Jag har namn på ett par passande (?) system men jag vill ha fler att titta
på.

Hälsningar
Margareta

Margareta Bjärbo