Subject: Re: Mjukvarans olidliga lätthet... (Var r e:snorki
From: Skaraborgs vårdhögskolas bibliotek <[log in to unmask]>
Date:Thu, 2 Oct 1997 16:00:16 +0000

Ett mycket intressant brev, och ack så verklighetsförankrat! Jag
följde Eriks uppmaning och undersökte mitt e-postprogram, Pegasus
mail, och såg att man under knappen Special kan ställa in till vilken
adress som svar ska skickas. Det finns säkert/kanske fler program som
har denna funktion?
Hälsningar
Krister Johannesson

> En stilla varning: Brevet är lite långt, diskuterande och innehåller
> ingen omedelbar, direkt information om biblioteksfakta av olika slag.
> Om detta inte tilltalar er, radera det här brevet.
>
> Den nya högen med felriktade svar och Greg Church's kommentarer till
> densamma riktar uppmärksamheten mot två problem med informationsteknik i
> allmänhet, och internetkommunikation i synnerhet.
>
> Det första är hur lätt det är att bli missförstådd när man uttrycker sig
> i skrift, i synnerhet den relativt snabbt nedklottrade skrift som
> [...]
Biblioteket vid Hälsohögskolan väst i Skövde
Kärnsjukhuset
541 85 Skövde

Telefon: 0500-431979

http://www.artech.se/~svh/welcome.html