WEB design

Kenneth Alfelt <[log in to unmask]>

Wed, 15 Oct 1997 11:42:00 +0200

text/plain

Hej alla,

Vi på Info Nordic AB fick en förfrågan från en elev vid en design skola
i Skövde om vi kunde hjälpa honom att få praktik uppdrag inom området
WEB design.

Vår egen sida http://www.infonordic.se är ett bra exempel på vad han kan
erbjuda, priset är också väldigt lågt iförhållande till andra i samma
bransch.

Är ni intresserade skicka ett email till mig så vidare befodrar jag det
till honom. [log in to unmask]

Tack på förhand!

Kenneth Alfelt
Kenneth Alfelt Info Nordic AB Box 4/Torggatan 8 544 21 Hjo Sweden
Phone +46 (0)503 135 80 Fax +46 (0)503 138 90 [log in to unmask]
                        http://www.infonordic.se