Subject: Sv: Re: efterlyst artikel
From: Noaksson Anders <[log in to unmask]>
Date:Fri, 19 Jan 1996 11:59:37 +0100

Enl. BTJ:s databas BURK är denna tidskrift väl spridd inom det svenska
folkbiblioteksväsendet. BURK-sök registrerar nedanståednet bibliotek:

Bibliotekstjänst AB
bc0002   BURK                         BURK-SÖK
1996-01-19

BURK-nr Författare, titel
1841776 FACTS & fenomen. <19>94

 28 st ORGANISATIONER                   ú
NR    NAMN                              ú
0101  Stockholm                         ú
0109  Upplands Väsby                    ú
0117  Värmdö                            ú
0302  Enköping                          ú
0508  Linköping                         ú
0704  Alvesta                           ú
0809  Kalmar                            ú
0901  Gotland                           ú
1101  Simrishamn                        ú
1111  Åstorp                            ú
1203  Bjuv                              ú
1206  Kävlinge                          ú
1214  Sjöbo                             ú
1306  Hylte                             ú
1505  Vänersborg                        ú
1607  Falköping                         ú
1608  Habo                              ú
1704  Karlstad                          ú
1711  Eda                               ú
1901  Västerås                          ú
1903  Surahammar                        ú
2011  Leksand                           ú
2101  Gävle                             ú
2202  Sundsvall                         ú
2504  Arjeplog                          ú
2505  Luleå                             ú
2508  Kalix                             ú
2513  Gällivare                         ú

Hälsningar Anders Noaksson, BURK-avd, Bibliotekstjänst