Subject: Re: SV: [BIBLIST] Land ska med lag byggas
From: Miguel Benito <[log in to unmask]>
Date:Fri, 13 Dec 2019 22:05:27 +0100

Håller med Kristina,
lagarna är gratis och är tillgängliga på flera sätt, bl.a. på
regeringens hemsida https://www.svenskforfattningssamling.se/, förutom
riksdagens hemsida.

Jag själv har publicerat 49 lagar som berör invandrare och flyktingar på
www.immi.se/lagar/, dessvärre inte alltid helt aktuella, men användbara.

Vill man ha samma tryckta bok som brukar finnas i domstolarna "Sveriges
rikes (rikas?) lag" får man självfallet betala en slant till Norstedts.
Det gör säkert domstolarna också.

Hälsningar

Miguel Benito

---