Subject: SV: [BIBLIST] Biblioteksstatistik år 2017
From: Tommy Bildström <[log in to unmask]>
Date:Mon, 20 May 2019 13:42:55 +0000

Min personliga bild stämmer inte riktigt överens med den jag beskrivit nedan.  Jag tror, tyvärr, att det du säger om lönen faktisk stämmer. Av någon anledning verkar män ha lättare att bli chefer också?

Jag håller verkligen med om att det är intressant att diskutera, särskilt då jag själv inte är så säker på att bilden stämmer.

/ Tommy