Subject: Re: SV: [BIBLIST] Nya bibblan i Fittja likställer alla språk
From: Sara Mikaelsson <[log in to unmask]>
Date:Fri, 10 May 2019 09:48:22 +0000

Hej Pia-Kristina!
Det betyder ”skomakare bli vid din läst.”

Hälsningar Sara Mikaelsson
Bibliotekarie
Havs-och vattenmyndigheten.

Havs- och vattenmyndigheten behandlar dina personuppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen och myndighetens dataskyddspolicy, läs mer på www.havochvatten.se/sa-behandlar-hav-dina-personuppgifter<https://www.havochvatten.se/sa-behandlar-hav-dina-personuppgifter>
SwAM processes your personal data in accordance with the General Data Protection Regulation (GDPR) and our Data Protection Policy, see www.havochvatten.se/sa-behandlar-hav-dina-personuppgifter<https://www.havochvatten.se/sa-behandlar-hav-dina-personuppgifter>