Subject: Re: Varför älskar användarna inte det digitala vi erbjuder?
From: Mikael Book <[log in to unmask]>
Date:Thu, 22 Sep 2016 09:35:55 +0300

"Den nedadgende spiral for digitale udln" beror p att "digitale udln"
i likhet med de frsta sprvagnarna, som drogs av hstar, r dmda att
frbli ett kuriosum.

Jag vill nd grna tillgga, att jag lskar en del av det digitala som
biblioteken erbjuder. Som t ex nr jag via webbsajten www.doria.fi, som
erbjuds av Nationalbiblioteket i Finland, sker och hittar en stor del av
Runar Schildts (f 1888) litterra verk i form av e-material.

Med vnliga hlsningar,

Mikael

PS "Runar Schildts insats som konstnr hann nd [dvs trots hans sjlvmord
1925-mb] bli mrklig nog att stlla honom bland de frmsta finlandssvenska
prosaisterna ver huvud taget" (Thomas Warburton).

Mikael Bk * [log in to unmask] * gsm +358(0)-44 5511 324 *
http://www.kaapeli.fi/book/  * http://blogi.kaapeli.fi/book/ *
http://blog.spinellisfootsteps.info/