Subject: SV: [BIBLIST] Bokcirkelkassar - vilka folkbibliotek har det?
From: Linnea Bjuhr <[log in to unmask]>
Date:Tue, 15 Sep 2015 09:43:06 +0000

I Järfälla kommun har vi precis tagit fram bokcirkelkassar och lanserar dom nu i september under en "inspirationskväll kring bokcirklar". Utöver påsarna erbjuder vi också möjligheten att låna bibliotekets lokaler för att träffas och bokcirkla på.

Hälsningar Linnea

Linnea Bjuhr
Verksamhetsledare för biblioteken i Barkarby, Kallhäll och Viksjö
Järfälla kommun
Telefon & mobil: 08-580 291 67
Bibliotekets hemsida
Bibliotekets blogg