Subject: Bokcirkelkassar - vilka folkbibliotek har det?
From: Kerstin Rydbeck <[log in to unmask]>
Date:Sun, 13 Sep 2015 18:50:25 +0200

Hej folkbibliotekarier!
Jag vet att så kallade "bokcirkelkassar" blivit allt vanligare på
folkbiblioteken de allra senaste åren. För mitt forskningsprojekt om
bokcirklar skulle det vara intressant att veta i vilka kommuner
biblioteken nu erbjuder sådana kassar. Finns de hos er?

Och finns några andra konkreta sätt hos er att försöka nå och serva
oberoende, privata bokcirklar?

Tacksam för alla svar från Er som vet något om detta!

Vänliga hälsningar
/Kerstin Rydbeck

http://www.abm.uu.se/forskning/pagaende-forskningsprojekt/bokcirklar/?languageId=3

Professor Kerstin Rydbeck, Dekanus för Historisk-filosofisk fakultet
Inst. för ABM, Uppsala universitet
Postadress: Box 625, 751 26 Uppsala
Besöksadress: Engelska parken, Thunbergsvägen 3H
Tel: 018-471 7978, fax: 018-471 1589, mobil: 070-683 45 49
www.abm.uu.se