Subject: SV: [BIBLIST] Sv: [BIBLIST] kopiering av ljudböcker l agligt eller inte?
From: Birgitta Söderberg <[log in to unmask]>
Date:Fri, 4 Sep 2015 13:17:46 +0000

Skickat från min Sony Xperia™-smartphone

---- Minte omöjliggör 6 IS o8887iiiii🚁🏩🏩777777777777777777777777777🚀🌅🌄🌅🌅🌄🌄8ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööøøøöööö8877ooo88//////oi7⤵↕⤵{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{ooi7777777🇳⤵🇳💒🏨🏨🏨💒💒o}}}}🗻↕↕↕↕↕↕↕↕↕'🇳🇳nnkkññkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkknnkknkkknkkkkkkkkkkkknknkknnnnknkknbnnknknnnknnnknnnnnnnbnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnkkknnu och. Nn nnnnnnnnnnnknnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnknnnnnknnnnnnnnnnnknnnnnnnnnnnnnnnnnnnknnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnona Quick skrev ----