Subject: SV: [BIBLIST] Planer för referensarbete
From: Olofsson Jennie <[log in to unmask]>
Date:Fri, 10 Apr 2015 09:36:56 +0200

jag tänker på Regionbibliotek Stockholms arbete med att testa en kvalitetsmodell i praktiken.
Sagostund, bibliotekens referenssamtal både virtuellt och i rummet har undersökts.

Regionbibl presenterade sitt arbete i Umeå på marskonferensen och de har delat med sig av det här:
http://regionbiblioteket.se/2015/03/26/kvalitetsmodellen-i-praktiken-presentation-pa-konferensen-valkommen-ater-i-umea/
http://regionbiblioteket.se/2014/08/04/kvalitet-i-referenssamtalet-gar-det-att-mata/

Med vänlig hälsning
Jennie Olofsson