Subject: Re: Papperslösa får låna i Stockholm
From: Miguel Benito <[log in to unmask]>
Date:Thu, 19 Dec 2013 19:19:36 +0100

Där en sådan nyhet som vi skulle behöva få flera utav.

I går var det just Invandrararbetarnas dag. Jag försökte flera år under
min tid i Sverige för att Sverige skulle ratificera FN:s konvention om
invandrararbetarnas och deras familjers rättigheter. Standardsvaret var
att Sveriges lagstiftning är till och med bättre. Fast då skulle det
inte kosta någonting att skriva under kan man tycka.

Nåväl, en god julklapp till papperslösa. De behöver den. Hoppas att
flera bibliotek följer efter.

God Jul
immi.se/navidad.htm

Miguel Benito