Subject: VB: [BIBLIST] 21 brittiska historiska tidskrifter protesterar mot påtvingad OA
From: Isabelle Midy <[log in to unmask]>
Date:Mon, 14 Jan 2013 10:03:16 +0000

På uppdrag av Jonas Nordin, forskare på KB:s avd f forskningsverksamhet, vidarebefordrar jag hans svar på Jan Szczepanskis inlägg på temat "21 brittiska historiska tidskrifter protesterar mot påtvingad OA "

Med vänlig hälsning

Isabelle
Isabelle Midy
Forskningssamordnare, fil. dr
Avdelningen för forskningsverksamhet
Kungliga biblioteket/National Library of Sweden
Post: Box 5039, 102 41 Stockholm
Besök: Humlegården, Stockholm
Telefon: 010-709 31 54
Fax: 010-709 39 25
E-post: [log in to unmask]
www.kb.se
P Please consider the environment before printing this e-mai

l-----Ursprungligt meddelande-----