Subject: AUTO: Anette Holmqvist är inte på kontoret - är åter 2012-01-16 (returnerar 2012-04-29)
From: skolbibliotek Skolverket <[log in to unmask]>
Date:Mon, 23 Apr 2012 11:01:31 +0200

Jag kommer inte att vara på kontoret från 2012-04-23 och kommer inte
tillbaka förrän 2012-04-29.

Sjukskriven, svarar när jag är tillbaka.

Formulär för ändring av prenumeration på nyhetsbrev och skolbiblistan
hittar du här
http://www.skolverket.se/skolutveckling/itiskolan/kolla_kallan/prenumerera
Trevlig vecka!

Obs! Det här är ett automatiskt svar på ditt meddelande  "[BIBLIST]
Miljöarbete på  bibliotek" sänt 2012-04-23 09:22:28.

Det här är det enda meddelande du kommer att få om att den här personen
inte är på kontoret.