Re: tips påmanlig berättaresom kan inspirera vuxna

Eva Selin <[log in to unmask]>

Tue, 3 Apr 2012 17:42:44 +0200

text/plain

Författaren Stewe Claesson!
Jag vet inte om han bor kvar nånstans nära Kungälv?

Mvh
Eva Selin
BUS-biblioteket
Drottning Silvias...

Den 2012-04-03 17.28, skrev "Anna-Klara Aronsson"