AUTO: Jenny Oskarsson är inte på kontoret. (tillbaka 2012-04-16)

Jenny Oskarsson <[log in to unmask]>

Fri, 13 Apr 2012 10:00:59 +0200

text/plain

Jag kommer inte att vara på kontoret och kommer inte tillbaka förrän
2012-04-16.

Jag är på utbildning och återkommer den 16 april. Jag besvarar ditt mail
när jag kommer tillbaka.

Obs! Det här är ett automatiskt svar på ditt meddelande "[BIBLIST]
Riksarkivets bibliotek skänker dubbletter till andra bibliotek" sänt
2012-04-13 09:53:30.

Det här är det enda meddelande du kommer att få om att den här personen
inte är på kontoret.