Re: tips påmanlig berättaresom kan inspirera vuxna

Jennie Claesson <[log in to unmask]>

Wed, 4 Apr 2012 09:21:37 +0200

text/plain

Skådespelaren Claes Malmberg berättar engagerat och inspirerande om ett urval
av ämnen. Välj något som passar och jag lovar att alla får med sig ett minne för
livet!

Jag hörde Claes beskriva sitt alkoholmissbruk när jag var tonåring och tänker
ofta på det han sade då. Sedan dess vet jag att han talat om massor av ämnen
med både allvar och humor.

En jordnära pärla!

Jennie Claesson
Bibliotekariestudent