Subject: iPad, boken och biblioteket
From: Jan Szczepanski <[log in to unmask]>
Date:Fri, 5 Aug 2011 21:59:35 +0200

Kanske inte bara jag anser att det bästa KB gjort dom senaste tjugo åren
var att knyta Pelle Snickars till sig.

I Biblis, en liten tidskrift för specialintresserade, har Snickars skrivit en
lättsam sommaressä om sina egna erfarenheter av sin läsplatta och
fyllt artikeln med en stor mängd lärdom och intressanta fakta. Jag kan
inte annat än rekommendera den för alla.

Artikeln går att ladda ner från Pelle Snickars hemsida

http://pellesnickars.se/index.php?id=164

Jan

--
Jan Szczepanski
F.d Förste bibliotekarie och chef för Avdelningen för humaniora