Subject: Knubbar, mallar och tips, fria att använda
From: Mona och Jan <[log in to unmask]>
Date:Tue, 23 Aug 2011 09:30:21 +0200

Hej
På min webbplats kan ni hitta knubbar, etiketter och mallar, bl.a. för
marknadsföringsplan. Allt är fritt att använda. Jag har tänkt fylla på
med mera material framöver, när jag tittat igenom det jag har sparat.
Direktlänk: http://www.quma.se/marknadsforing/tips.html

För er som känner mig kan jag berätta att jag startat eget igen, inom
marknadsföring, information och biblioteksutveckling.

Mona Quick (f.d. Önnestam)
www.quma.se