Subject: SV: [BIBLIST] Sv: Re: [BIBLIST] Är det fult att ge folk vad de anser sig behöva?
From: Katarina Hellstrand <[log in to unmask]>
Date:Fri, 11 Feb 2011 12:51:38 +0100

En spontan kommentar till denna diskussion är : Vilka tillhör vi inom biblioteket om vi inte tillhör folket? (jmfr Göran Hägglunds uttalande om "verklighetens folk") Jag tycker inte det ingår i vårt uppdrag att dela in människor i "vi" och "dom". Med en smula ödmjukhet inför människors önskemål och en viss tilltro till att fler än bibliotekarier har kännedom om begreppet "kvalitet" tror jag vi kan nå långt.

hälsningar

Katarina Hellstrand
Bibliotekarie
Köpings Stadsbibliotek
Kultur & Fritid
Adress: Köpings kommun, Kultur & Fritid, Folkets Hus,
Västeråsvägen, 731 41 Köping
Besöksadress: Folkets Hus
Tfn: 0221-251 84
Fax: 0221-251 89
E-post: [log in to unmask]
Hemsida: www.koping.se

 Innan du skriver ut detta, tänk på miljön!