Subject: Spännande tjänst ledig!
From: Borrman Pia <[log in to unmask]>
Date:Wed, 12 Jan 2011 12:55:39 +0100

Nu jobbar jag de sista veckorna på Biblioteken i Sollentuna för att gå vidare till Regionbibliotek Stockholm.
Min tjänst som processchef är alltså ledig att söka - gör det! Det är en spännande och rolig tjänst på ett bibliotek i ständig utveckling mot vår önskade position 2012: http://www.sollentunabibliotek.se/ombiblioteket.aspx

Läs mer:
http://www.sollentuna.se/Sollentuna-kommun/Arbete--naringsliv/Jobba-i-Sollentuna/Lediga-jobb/

-Pia Borrman
Pia Borrman
Processchef
Biblioteken i Sollentuna
Box 63, 191 21 Sollentuna
tel 08-579 219 05
http://www.sollentunabibliotek.se
Överväg miljöpåverkan innan du skriver ut detta e-postmeddelande