Medieupphandling

Petra Svanborg <[log in to unmask]>

Wed, 12 Jan 2011 14:16:42 +0100

text/plain

Hej alla!
Jämtlands läns bibliotek står i startgroparna för medieupphandling. Nu
vill jag gärna komma i kontakt med andra bibliotek som gjort samma sak -
framförallt folk-/länsbibliotek, men alla erfarenheter är av intresse.
Vi vill gärna dra lärdom av vad som fungerat bra och mindre bra i era
anbudsförfrågningar och kravspecifikationer.

Svara direkt till min e-post, [log in to unmask]

Tack på förhand!
Hälsar Petra