Subject: Böcker med e-webb
From: [log in to unmask]
Date:Wed, 10 Feb 2010 14:11:25 +0100

Detta blir allt vanligare, åtminstone inom det område som rör oss, medicin. Hur resonerar ni runt detta? Jag upplever det som att jag köper böcker som inte är kompletta, i e-webb finns t ex övningsuppgifter, patientfall mm. Det är klart att förlagen vill att eleverna ska köpa egna böcker, men de har ju inte råd att köpa allt. Har försökt få svar från några förlag men...

Mvh
Lotta Svensk
Mora lasarettsbibliotek
792 85 Mora