Subject: Sv: [BIBLIST] liknande böcker som stephenie meyer
From: Christina Wedenmark <[log in to unmask]>
Date:Mon, 17 Aug 2009 13:13:40 +0200

Hej. Vet inte om de är skrivna i jagform... men har fått tips om Cast:
Sveket, Cast: Vampyrens märke, Mead: Törst och Mead: Fruset blod. Hälsn
Christina Wedenmark

>>> "Isabelle.Andersson" <[log in to unmask]>
08/17/09 10:42  >>>
Hej!
Jag söker liknande böcker som stephenie meyer, skrivna i jagform.

Frågan kommer från en tjej som tidigare läste mycket fantasy, så något
ditåt kan vara ok, men ändå inte.

Eftersom jag inte har läst Meyer, har jag lite svårt att förstå vilken
ton i berättandet det är hon söker.

Hoppas på er hjälp.

Isabelle Andersson Bede
Barn- och ungdomsbibliotekarie