Subject: Re: Sv: [BIBLIST] SV: [BIBLIST]den ljusnande framtid är vår
From: Britt Omstedt <[log in to unmask]>
Date:Wed, 13 May 2009 12:56:56 +0200

Jag tror man måste vara mycket mer benägen att flytta till det där jobbet
i Vara, Ljusdal, Finspång eller var det kan vara. Och sedan vara med i
alla länssammanhang och likande och bredda sitt kontaktnät.

Fast arbetsgivare borde också se det mer som en merit att ha sett sig
omkring och av att ha erfarenhet av olika sätt att göra saker och ting
från olika typer av bibliotek.

Britt Omstedt, Göteborg

--
Britt Omstedt