Subject: Re: Bedrövligtoch pinsamt
From: Miguel Benito <[log in to unmask]>
Date:Fri, 8 May 2009 20:58:23 +0200

Visst är det pinsamt.

Men skulle opinionssiffrorna för piratpartiet med sina bristande
kunskaper i copyright hålla i sig och bli tredje största partiet i
EU-valet, då blir det nog ännu större pinsamheter för svenskarna i
Europa. Fortfarande finns det tid för reflexion. Biblioteken kan i
alla fall plocka fram material inför EU-valet i denna specifika fråga.

Miguel Benito

--
www.taranco.eu
página hispano-sueca de Miguel Benito